Cílem webináře je podrobně seznámit s problematikou zásob v účetnictví účetních jednotek, které vedou účetnictví podle vyhlášky č. 410/2009 Sb. Budeme se zabývat nejen obecnými pravidly k postupům účtování o zásobách, ale také oceňováním zásob a jejich inventarizací.
Obsah on-line semináře
Jste účetní jednotka, která účtuje podle vyhlášky č. 410/2009 Sb., a hledáte odpovědi na otázky týkající se zásob? Pak právě Vám je určen tento webinář. Zkušená lektorka Vás provede právní úpravou:
- Zákonem č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a souvisejícími ustanoveními
- Vyhláškou č. 410/2009 Sb., ve které najdeme obsahové vymezení souvisejících položek
- Českým účetním standardem č. 707, který se zabývá postupy účtování - způsob A, způsob B a inventarizací
Komu je webinář určen
účetním a majetkovým pracovníkům vybraných účetních jednotek
On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv
On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line semináře probíhají v aplikaci Adobe Connect, Cisco Webex nebo MS Teams. Odkaz pro přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.